U kunt op de volgende manier een afspraak maken:
- Telefonisch contact met de assistente: Afspraken kunnen enkel telefonisch tussen 08:00 uur en 10:00 uur worden gemaakt. Om ervoor te zorgen dat u op de juiste manier geholpen wordt, vraagt de assistente naar de reden van de afspraak.
Heeft u een klacht die dezelfde dag behandeld moet worden, meldt u dit dan aan de assistente. - MijnGezondheid.net/MedGemak: U kunt zelf een afspraak inplannen via MijnGezondheid.net of de app MedGemak.
Per consult (15 minuten) kunt u één probleem bespreken. Wilt u meerdere problemen bespreken of denkt u meer dan 15 minuten nodig te hebben, wilt u dit dan aangeven.
Maakt u een afspraak via MijnGezondheid.net of de app MedGemak en u wilt meerdere problemen bespreken, kies dan voor de optie ‘dubbel consult’.
Afspraken s.v.p. tijdig afzeggen. Belt u de assistente zo mogelijk 1 dag van tevoren, wanneer een gemaakte afspraak niet kan doorgaan, dan kan een andere patiënt uw plaats innemen.
NB: Verzoeken om een afspraak via de email of een eConsult zullen niet beantwoord worden.