• Informatie
  • Praktijkinformatie
    • Missie en visie
    • Telefonisch spreekuur
    • Videoconsulten
    • Huisbezoek
    • Medicatie aanvragen
    • Medicijnverklaring buitenland
    • Niet verschenen zonder bericht
    • Medewerkers
    • Huisartsen: even voorstellen…
    • Doktersassistenten
    • Praktijkondersteuners
    • Online inzage
    • Privacyreglement
  • Complimenten
  • Klachten
  • Inschrijfformulier
  • ENGLISH INFORMATION
    • The practice
    • Mission and vision
    • Appointments
    • Video consultation
    • Medication
    • Medication declaration
    • Missed appointment policy
    • Medical assistants
    • Physician nurses
    • Important information
    • Registration form
    • Online access medical file
    • Compliments
    • Complaint
  • Nieuws
  • Hyperlinks
  • A
  • A
  • A

Complaint

Do you have a complaint? Discuss your dissatisfaction with your GP.

If you’re dissatisfied, we appreciate it if you discuss your dissatisfaction with us. We can work together to find a solution that you agree with, and we, as general practice, can learn from.
If you complete the complaint form at the bottom of this page, your GP will contact you,

If this is difficult for you or you cannot reach an agreement with us, you can discuss your complaint with an independent and impartial complaints officer. The complaints officer will work with you to find a solution to your complaint or problem. The complaints officer can also attempt to mediate between you and the general practice or care provider. The complaints officer does not take sides and therefore cannot judge. Everything you share with the complaints officer is confidential. You can use the complaint form on the Skge website for this. The complaints officer can also be reached by phone at 088-0229190

If you cannot reach a solution with your GP and through mediation with the complaints officer, you can request a ruling on your complaint from the dispute resolution body general practitioner care. This independent committee consists of a chairman (a lawyer) and members representing patients and general practitioners. The committee is assisted by a secretary who is also a lawyer.
The decision of the dispute resolution body is binding. More information can be found at Skge website.

Click on the link below to open our complaint form.
Complaint form

  • Informatie
  • Praktijkinformatie
    • Missie en visie
    • Telefonisch spreekuur
    • Videoconsulten
    • Huisbezoek
    • Medicatie aanvragen
    • Medicijnverklaring buitenland
    • Niet verschenen zonder bericht
    • Medewerkers
    • Huisartsen: even voorstellen…
    • Doktersassistenten
    • Praktijkondersteuners
    • Online inzage
    • Privacyreglement
  • Complimenten
  • Klachten
  • Inschrijfformulier
  • ENGLISH INFORMATION
    • The practice
    • Mission and vision
    • Appointments
    • Video consultation
    • Medication
    • Medication declaration
    • Missed appointment policy
    • Medical assistants
    • Physician nurses
    • Important information
    • Registration form
    • Online access medical file
    • Compliments
    • Complaint
  • Nieuws
  • Hyperlinks

Contact

Adres:

Leidseweg 95
2253 AA Voorschoten

Telefoonnummer:

071-5612118

Vragen? Stelt u ze via eConsult met MijnGezondheid.net of MedGemak.

Huisartsenpost

Heeft u spoedeisende zaken in de avond na 17.00 uur, de nacht of in het weekend?

Neem contact op met Huisartsenpost De LIMES in Leiderdorp via:

088-4274700

NB: Voordat u belt, doorloop eerst de vragen op de website van de huisartsenpost.

Nieuws

  • Online ouderavond Nee tegen Vapen
  • Medicijnverklaring buitenland
  • Campagne ‘Nee tegen vapen’
  • Gordelroos vaccinatie
  • Vacature POH GGZ

Bloedprikken op de praktijk

U kunt bij ons bloedprikken, indien u een aanvraag van onze praktijk heeft.
U kunt een afspraak plannen door telefonisch contact op te nemen met de assistente.
Bloedafname op de praktijk is op dinsdag-, woensdag- en donderdagochtend.

Mijn Gezondheid.Net

Toegang tot uw actuele medische- en medicatiegegevens.

thuisarts.nl-logo

Onze praktijk maakt deel uit van het wijksamenwerkingsverband

Onze praktijk is NHG-geaccrediteerd

Dit betekent dat onze huisartsenpraktijk voldoet aan de kwaliteitseisen van het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG) en actief werkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de zorg. De NHG-Praktijkaccreditatie is een keurmerk dat aantoont dat de praktijk systematisch werkt aan kwaliteitsverbetering en voldoet aan landelijk vastgestelde normen. 

© 2025 Huisartsenpraktijk Leidseweg 95 -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer